Klantenservice :

  020 80 85 300

Meest gestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Klik hieronder op de categorie waar uw vraag onder valt.

Hoe kan ik contact opnemen met een consulent?

Om contact op te nemen met een van onze consulenten dient u een account aan te maken. Dit is gemakkelijk, snel, vrijblijvend en gratis!

  • 1. Zoek een consulent waarmee u een consult wilt.
  • 2. Is de consulent beschikbaar? Klik dan op "Bellen" op de profielpagina van de consulent. U komt op de registratiepagina, waar u uw account kunt aanmaken. U vult hier een gebruikersnaam en uw e-mailadres in en u kiest een wachtwoord. Onze consulenten zien enkel uw gebruikersnaam en krijgen geen toegang tot uw persoonlijke gegevens. Wanneer u de Algemene Voorwaarden heeft geaccepteerd gaat u naar de volgende stap.
  • 3. Hier vult u het telefoonnummer in waarop u wenst gecontacteerd te worden voor het consult. Uw telefoonnummer wordt niet doorgegeven aan de consulent.
  • 4. U kiest uw betaalmethode. Betalen kan via creditcard of PayPal. U kunt uw PayPal account gemakkelijk opwaarderen via iDeal.
  • 5. Wanneer u uw betaalgegevens heeft doorgegeven, bevestigd u de betaling en het tarief van de consulent.
  • 6. Uw consult gaat van start! Ons systeem belt u op het telefoonnummer dat u heeft opgegeven en brengt u direct in contact met de door u gekozen consulent.

De consulent van mijn keuze is niet beschikbaar, wat kan ik doen?

Wanneer u een consult wilt met een consulent die niet direct beschikbaar is, kunt u een afspraak maken. Dit kan door een e-mail te sturen naar de klantenservice op klantenservice@wengo.com. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice op 020 80 85 300. U kunt afspraken maken op werkdagen van 10:00 tot 18:00 uur.


Waar vind ik de beschikbaarheid van een consulent?

Onderaan de profielpagina van de consulent kunt u zijn of haar beschikbaarheid zien voor vandaag en morgen.


Hoeveel kost een consult?

De kosten van een consult zijn afhankelijk van de consulent. U kunt de tarieven die de consulent hanteert vinden op zijn of haar profiel.


Waar kan ik een beoordeling geven over een consulent?

Wanneer u een consult heeft gehad met een van onze consulenten kunt u een beoordeling achterlaten. Dit kunt u doen door in te loggen op uw account en te klikken op "mijn consulten". Alle beoordelingen worden zonder aanpassingen geplaatst, ook negatieve.


Ik ben niet tevreden over een consulent of consult, wat kan ik doen?

U kunt een negatieve beoordeling achterlaten over het consult waar u teleurgesteld over bent.


Mijn gesprek werd afgebroken, wat is er aan de hand?

Is uw gesprek afgebroken? Heeft u verbindingsproblemen? Is er een technisch probleem opgetreden? We raden u in deze gevallen aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Opmerking: wanneer u voor een vast tarief belt, wordt het gesprek automatisch afgebroken wanneer het tarief bereikt is.


Heeft u klachten of suggesties?

Neem contact op met de klantenservice via e-mail op klantenservice@wengo.com, of bel de klantenservice op 020 80 85 300. De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur


Welke gegevens dien ik door te geven om een account aan te maken?

Om een account aan te maken dient u enkel een gebruikersnaam te kiezen, uw e-mailadres door te geven en een wachtwoord in te voeren. De consulenten zien enkel uw gebruikersnaam, uw persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven.

Voor de betaling dient u te beschikken over een creditcard of een PayPal account. U kunt uw PayPal account gemakkelijk opwaarderen via iDeal.


Worden mijn persoonlijke gegevens beveiligd?

Ja, uw persoonlijke gegevens worden beschermd volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Betalingen worden beveiligd uitgevoerd, uw bankgegevens worden nooit aan derden verstrekt.


Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wilt u uw e-mailadres of wachtwoord wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice via e-mail op klantenservice@wengo.com of telefonisch op 020 80 85 300. De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur.


Hoe kan ik mijn account opzeggen?

Als u uw account wilt opzeggen, kunt u contact opnemen met de klantenservice via e-mail op klantenservice@wengo.com of telefonisch op 020 80 85 300. De klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur.


Hoe kan ik betalen?

De betaling op Astrocenter verloopt via uw bankrekening, niet via uw telefoonrekening.

U kunt betalen via een PayPal account of met een creditcard. Een PayPal account kunt u gemakkelijk aanmaken, zonder in het bezit te zijn van een creditcard. U kunt uw PayPal account vervolgens opwaarderen via iDeal of koppelen aan uw bankrekening. Het aanmaken van een PayPal account is gratis, snel en gemakkelijk.

Betalingen via PayPal verlopen geheel beveiligd.


Hoe werkt de betaling via PayPal?

U kunt uw Astrocenter tegoed opwaarderen via uw PayPal account. U kiest het bedrag dat u wilt toevoegen aan uw Astrocenter tegoed en klikt op betalen via PayPal. U wordt doorgestuurd naar de beveiligde betalingspagina van PayPal. Hier kunt u inloggen op uw account en de betaling voltooien.

Met uw Astrocenter tegoed betaalt u de consulten op Astrocenter. Het bedrag dat u heeft besteed tijdens een consult wordt afgetrokken van uw tegoed, nadat uw consult is afgelopen. Wanneer uw tegoed op is tijdens het consult, wordt de verbinding met de consulent verbroken.

Astrocenter slaat uw bankgegevens nooit op, de betalingen verlopen via de beveiligde PayPal-pagina.


Hoe werkt de betaling via creditcard?

Wanneer u kiest voor een betaling via creditcard, vult u uw kaartgegevens in op de beveiligde betalingspagina van Astrocenter. Hierna wordt u in contact gebracht met de consulent. Het bedrag dat u heeft besteed tijdens het consult wordt na afloop van het consult in rekening gebracht op uw creditcard.

Astrocenter slaat uw bankgegevens nooit op, de betalingen verlopen via een beveiligde pagina.


Waarom kan ik niet met iDeal betalen?

Op dit moment hebben we nog niet de mogelijkheid om betalingen te voltooien via iDeal. Deze betaalmethode zal in de toekomst beschikbaar zijn. Wel kunt u uw PayPal-account gemakkelijk opwaarderen via iDeal. Binnen enkele seconden is het geld toegevoegd aan uw PayPal account en kunt u onze consulenten raadplegen. Volg hiervoor de instructies op uw PayPal-account.


Hoe worden de consulenten van Astrocenter geselecteerd?

Alle Astrocenter consulenten worden zorvuldig geselecteerd alvorens ze hun diensten op de website mogen aanbieden. Er vindt altijd een telefonische screening plaats. Ook worden eventuele diploma's gevraagd.


Hoe kan ik consulent worden bij Astrocenter?

U kunt via het volgende formulier uw profiel invullen en u aanmelden om consulent voor Astrocenter te worden. Hierna wordt u door Astrocenter gecontacteerd voor een screening. Wanneer u voldoet aan de eisen van Astrocenter wordt uw profiel online geplaatst.


Hoe weet ik of een consulent beschikbaar is?

U kunt op het profiel van de consulent zien of deze beschikbaar is of niet. De volgende statussen zijn mogelijk:

  • Beschikbaar: De consulent is direct beschikbaar voor een consult.
  • Bezet: De consulent is in gesprek met een andere klant. Na afloop van het consult is de consulent weer beschikbaar.
  • Niet beschikbaar: De consulent is op dit moment niet beschikbaar. Op de profielpagina van de consulent kunt u bekijken wanneer de consulent weer beschikbaar is.



Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice, via e-mail op serviceclient@wengo.com


2018 - MyBestPro - Een bedrijf van Vivendi - 12 rue de Penthièvre 75008 Parijs, Frankrijk